Kämpa

Jag ska kämpa.
Jag är nedslagen men ger inte upp.
Modlös, men inte utan hopp.
Jag ska resa mig, jag ska kämpa och jag ska vinna!
Depression och ångest ska inte ha sista ordet.
Jag ska smälla barnlösheten på käften.

Nu kör vi.
IVF nummer 2, here we come.

Mens idag. Börjar med Gonal F på lördag.
Wish us luck!
Sanna
2017-05-10 @ 10:34:09

Ja jävlar vad den ska slås på käften! Heja dig!! Nu kör vi!! Med dig ända in i kaklet!!!

Svar: 💪🏻🙌🏻😀
I väntan

Malin
2017-05-10 @ 11:20:48
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Håller med Sanna☝️️Nu jädrar ska den slås på käften! Heja heja!🙌 Nu kör vi igen!

Svar: 💪🏻🙌🏻😀
I väntan

Resanviinteplanerat
2017-05-10 @ 21:47:36

Kom igen nu! Heja heja heja er!! Håller alla tummar ❤❤❤

Svar: Tack fina❤️❤️❤️
I väntan

Matelan
2017-05-11 @ 15:22:12

Önskar er all lycka! Jag har 1 v kvar till mens. Hoppas på att få påbörja äggplock nr 2!

Svar: All lycka till er med!! ❤️
I väntan

Kristina
2017-05-12 @ 11:13:33

Kämpa fina du! Jag håller mina tummar så hårt föer er. Jag hade testdag för en vecka sedan och det var positivt. Glad och tacksam att vi lyckades med detta FET-försök. Hoppas nu att IVF2 är er omgång. Kram Kristina

Svar: Men åh så roligt, STORT GRATTIS Kristina!! 😀 Ja, hoppas att jag får joina dig nu! Kram
I väntan

Sanna
2017-05-12 @ 13:40:30

@Kristina - GRATTIS!!!

Madde
2017-05-12 @ 20:04:11
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Heja heja! Stort lycka till ❤️

Svar: Tack!! ❤️
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0