Kört...

 
Imorse kom det blodblandade flytningar när jag torkade mig. Som det alltid gör några dagar innan mens.
 
Ni behöver inte försöka ge mig hopp nu, vet redan att det är kört. Och det värsta är att jag inte kan säga det till min man, för han har en viktig dag på jobbet.
 
Så jag får gå sönder inombords, helt ensam.
 
 
 
Sanna
2017-03-02 @ 10:31:10

Älskade vän, åh vad jag blir ledsen :( Det skär i hjärtat på mig, usch. Vill ta mig till din stad och krama om dig, massa cyberkramar!!!!!!

Svar: Tack finaste ❤️ Kram
I väntan

Malin
2017-03-02 @ 10:47:55
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Skickar en stor kram till dig!

Svar: ❤️❤️❤️
I väntan

Pånolligen
2017-03-02 @ 16:49:56

Fy!!!!!! Denna orättvisa värld jag blir så ledsen! Tillåt er att vara ledsna och köp hem nåt riktigt gott till middag ikväll och lite gotte. Beklagar verkligen, vet hur jävligt det känns. Hatar de där flytningarna mer än något annat! 😞 Många kramar 💗

Svar: Tack fina du ❤️ Kram
I väntan

frotillblomma.blogg.se
2017-03-02 @ 17:44:06
URL: http://frotillblomma.blogg.se/

Stor kram!!

Svar: ❤️
I väntan

Kristina
2017-03-02 @ 20:01:56

Nej så tråkigt. Jag håller tummarna trots allt att ett mirakel sker. Ta hand om dig om er. Vi har gjort äggplock och det blev totalfrys för oss också. Tack och lov fick vi tre små perfekta blastocyster till frysen. Blir FET i april men kommer säkert krocka med påsken så tror snarare på maj. All denna väntan är tuff.

Svar: Vad härligt att nu fick tre fina blastisar! Håller tummarna för er! Väntan är sjukt jobbig... Kram!
I väntan

Resanviinteplanerat
2017-03-02 @ 20:14:35

Amen helvtes jävla skit då 😩!!! Jag som hoppades så för er! Håller med Pånolligen, unna er något gott, ta hand om varandra och låt sorgen komma 💔! Stora stora kramar ❤

Svar: Tack fina du ❤️❤️❤️ Kram!
I väntan

langtaneftermini
2017-03-02 @ 20:25:24
URL: http://langtaneftermini.blogg.se

Skickar massa styrkekramar <3<3

Svar: Tack ❤️❤️❤️
I väntan

Fridalisa
2017-03-02 @ 22:17:25

Största kramen! Väldigt tråkigt att höra, ta nu hand om varandra och så kommer lyckan nästa gång 🌷

Fridalisa
2017-03-02 @ 22:18:27

Största kramen! Väldigt tråkigt att höra, ta nu hand om varandra och så kommer lyckan nästa gång 🌷

Svar: Tack fina du ❤️
I väntan

Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-03-03 @ 06:31:02

KRAM ❤❤❤

Svar: ❤️❤️❤️
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0