Orolig, bruna flytningar 9+2

Åkte och handlade för några timmar sedan och när jag bar upp korgen till kassabandet fick jag värk i ryggen. Bar sedan två relativt tunga kassar till bilen och nu när jag gick på toa hade jag fått bruna flytningar!!! Har bara haft vita/gula hittills! 

Skit också, har jag framkallat ett missfall nu?

Kan man åka in och göra ett extra vul? Vem ringer man??

Hatar det här! Får jag missfall nu kan jag lika gärna dö jag med.

Orkar inte leva en dag till som ofrivilligt barnlös.

FruBorg
2017-07-15 @ 12:45:13

Hur har det gått? Tänker på dig 💜

Svar: Har inte haft några mer bruna flytningar så känner mig lugnare! Ringde 1177 i morse och sköterskan tyckte inte det lät farligt. Hon tyckte inte det var läge att åka till akuten. Avvaktar till måndag och om jag ör orolig då ringer jag mvc eller nån privat gyn. Tack💜
I väntan

Sofie
2017-07-15 @ 19:37:32
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Jag fick bruna flytningar till och ifrån under den första trimestern. Var konstant orolig! Är inte alls ovanligt att man får det tydligen. Nu sitter jag här med en frisk snart 6-månaders liten Norah. Håller tummarna för dig också! <3

Svar: Fantastiskt!! ❤️
I väntan

Anonym
2017-07-16 @ 17:50:51

Det är helt normalt att ha bruna flytningar men jag fick också kris när det inträffade

Svar: Eller hur blir man sjukt orolig!
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0