PMS-bajs!!!!!

Idag känner jag mig sjukt PMS:ig och nere. Arg på allt och alla. Allt suger och vi blir aldrig gravida känns det som. Bara alla andra som lyckas. Vill bara dra täcket över huvudet och försvinna. Orkar inte möta världen.
 
Orkar inte träffa någon, vill inte jobba, vill inte känna mig misslyckad månad efter månad. Vill inte få allas bebislycka upptryckt i ansiktet varje dag som en ständigt påminnelse om vad de är vi saknar. Vad vi inte kan få. Som är bland det mest naturliga och självklara i hela världen. Som kvinnan är designad för. Vad sjutton är det för fel på mig som gör att jag inte kan bli gravid???????? Känner mig värdelös.
 
Bajs på allt och alla idag.
 
Ursäkta min negativism, men jag måste få ur mig det jag känner. Orkar inte hålla upp någon fejk-positiv fasad på bloggen.
 
Varför skulle jag vara gravid nu, när jag aldrig har blivit det tidigare? Känns exakt som inför mens. Känner mig inte gravid för 5-öre.
 
Orkar inte mer.
Pånolligen
2017-02-26 @ 18:52:16

Usch vännen. Dessa ruvardagar alltså.. men jag kan ju säga att jag hade en sån där dag också när jag blev gravid sist. Det kan vara positivt också och jag håller alla mina tummar för det. Ta hand om dig ❤️

Svar: Tack fina du❤️
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0