Första tabletten intagen!

Jag skulle ju ha hämtat ut letrozolen i onsdags, men det visade sig att inga apotek i min stad hade dem hemma, så de fick skicka efter på beställning. Jag har varit lite nervös om de skulle hinna komma fram till idag, fredag, då jag skulle börja med dem, och som tur var hade de kommit in!
 
Tog första tabletten vid lunch och kommer äta dem fram till tisdag. Känns jättekul att vara igång igen! Inom några veckor är jag ruvare. Kan knappt fatta det. Då är jag gravid, until proven otherwise.
 
Har bestämt mig för att tänka positivt. Nu är det vår tur att bli gravida, nu ska vi lyckas. Vi har alla förutsättningar, varför skulle vi inte lyckas!? Det är inget fel på någon av oss. Jag har många ägg och mannen bra spermier. Vi har fyra blastisar som väntar på oss i frysen, fyra starka kandidater till att bli vårt barn.
 
Nu ska vi också få uppleva lyckan att bli föräldrar. =D 2017 är vårt år! 

Önskar er alla en underbar helg. Nu blir det tacos och fredagsmys för vår del.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0