Fucking piss!

Inget av våra två embryon överlevde.
 
Vill bara skrika, svära och slå sönder något. Så arg, förtvivlad och uppgiven. Men orkar inte gråta.
 
Det första vi möttes av på parkeringen utanför sjukhuset efter beskedet var två lyckliga föräldrar med en liten bebis. Skrek och svor när jag såg dem. Skrek åt mannen att köra därifrån.
 
Livet är så sjukt ****** orättvist.
Kristina
2017-04-29 @ 16:03:10

Nrj! Nej! Nej! Det är inte sant. Vilket fruktansvärt besked. Jag förstår att det måste vara så tufft. Fick ni svar varför de inte överlevde? Det är så galet orättvist. Jag skickar så många styrkekramar det bara går. Fick ni några besked om fortsättnin? Många kramar Kristina

Svar: Ja det är verkligen hemskt 💔 hon sa att det kan bero på överstimuleringen, att äggen inte fick så bra kvalité. Hoppas hon har rätt! Vi får göra nytt ivf-försök vid nästa mens om knappt två veckor. Då ska de anpassa lite så att jag inte ska bli överstimulerad. Kram❤️
I väntan

Resanviinteplanerat
2017-04-29 @ 16:27:48

Men nej nej nej 💔! Det finns fan ingen rättvisa i den här jävla världen!
Jag skickar kärlek & kramar, trots att det knappt hjälper för tillfället!
Fyfan vad fruktansvärt orättvist det är som sagt!
Skrik, gråt, slå och hata, det är mer än okej! ❤ tänker på dig ❤

Svar: Tack fina du! Mitt i allt är det fantastiskt att ha sådant stöd från er ivf-systrar ❤️
I väntan

Pånolligen
2017-04-29 @ 17:27:52

Blir så ledsen!! Förstår hur jobbigt det måste vara när man längtat så och så får man det här rakt i ansiktet. Mycket ska man behöva gå igenom alltså men jag hoppas att det ska vara värt det en dag. Tänker på dig och hoppas att ni kan få komma igång med en ny behandling om några veckor iallafall så ni slipper mer väntetid. Ta hand om er! <3

Svar: Tack fina du!❤️
I väntan

Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-04-29 @ 21:30:37

Neeej :'( :'( Skrik på du, ut med allt! Livet känns så jäkla orättvist ibland. kram till dig <3

Svar: ❤️💔
I väntan

Malin
2017-04-30 @ 00:25:02
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Åh nej💔Tusen kramar💛

Svar: ❤️💔
I väntan

Sanna
2017-04-30 @ 10:35:28

Neeeeej det är inte sant, mitt hjärta brister:((

Svar: 💔💔💔
I väntan

frotillblomma.blogg.se
2017-05-01 @ 10:10:23
URL: http://frotillblomma.blogg.se/

Åh fy :/ bryt ihop och kom igen med nya tag! Kram❤

Svar: ❤️❤️❤️
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0