Barnvagn inhandlad :)

I fredags köpte vi en begagnad Brio smile i fint skick, med ligg- och sittdel. Idag var vi och köpte ett brio primo babyskydd som man även kan fästa direkt i vagnen, så smidigt!!! Även bas med isofix så att man smidigt kan sätta i och tar ut den ur bilen.
 
Känns så roligt att förbereda för bebisens ankomst:)
 
Vi ska få ett fint skötbord av min svägerska och jag har hittat en fin spjälsäng på ikea som vi tänkt köpa, om inte Ullared har sånt??
 
Ullared blir det i november, och då ska det handlas babygrejer vill jag lova! :) Vi har bokat in ett privat ultraljud i Gbg då vi förhoppningsvis kommer få veta könet, vi vill ju båda så gärna veta! Är det en liten E*** eller E*** (ja, vi har valt både pojk- och flicknamn för lääänge sedan 😜)
Ska bli sååå spännande att få veta! Och så mycket lättare att handla.
 
Hoppas ni mår bra ❤️
Sanna
2017-10-08 @ 17:13:26
URL: http://hurricanebarney.wordpresss.com

Så mysigt att förbereda, NJUT!!=)

Svar: Jaa, verkligen!!! ❤️👶🏻
I väntan

Madde
2017-10-10 @ 12:02:55
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Åh, så spännande att planera & inhandla! ❤️

Svar: Jaaa, det är helt fantastiskt och overkligt! ❤️👶🏻
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0