Mens på G

Jag har haft mensvärk av och till under flera dagar och igår började jag få bruna flytningar/förblödningar som fortsatt idag...
 
Brukar ha dessa spottings upp till 4-5 dagar innan mens, så den kan komma vilken dag som helst nu. Och då får vi äntligen köra igång med vårt FET!!!!!!!!!
Sanna
2017-01-31 @ 21:58:47
URL: http://babydesires.wordpress.com

Nu är det nära! Dagen då mensen kommer, då har du 19 dagar innan du ruvar och är "gravid until proven other wise" - magiskt!! Mens, kom kom kom! Visst skulle ni göra stimulerat? Så du vet redan nu att det blir av?
KRAM!

Svar: Helt underbart!! Yes, vi kör stimulerat så det borde bli av då!?? Kraam!!
Anonym

Emm
2017-02-01 @ 00:57:13
URL: http://nouw.com/babylonging

"skönt" att mensen verkar komma nu snart så ni får köra igång med ert FET

Svar: Jätteskönt!! 👍🏻😀
Anonym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0