Vrålhungrig och trött

Vad är detta? Hela dagen sedan jag vaknade idag har jag varit sååå hungrig! Kan bara tänka på mat och vad jag ska äta. Har också ätit jättemycket. Känns som min aptit inte har några gränser. Jag äter, sen blir jag hungrig direkt igen. Är sugen på massa olika goda maträtter. Kycklingbaguetter. Popcorn med popcornkrydda mmmm.... (Tryckte nyss i mig en hel skål likt en foodjunkie. Slickade upp varenda smula...) Vill bara äta och äta!
 
Detta är inte likt mig. Kan man bli så av lutinus??? Eller av alla hormoner från sprutorna? För det känns för tidigt med gravtecken på ruvardag 3 med 2-dagars. (Fast man hoppas ju ändå, och jag googlar tidiga graviditetssymptom, såklart...)
 
Har också varit sjukt trött och haft svårt att fokusera på jobbet. Det enda jag ville var att åka hem och sova (eller först ÄTA, sen sova...)
 
Det blir nog en tidig kväll för min del!
 
Ta hand om er <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0