Kort uppdatering

Hej på er!

Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra med bloggen nu när jag äntligen är gravid. Bloggen var ju tänkt som en terapi för mig under den ofrivilliga barnlösheten. Vet inte hur sugen jag är på att ha en graviditetsblogg faktiskt. Jag kanske kommer uppdatera lite sporadiskt då och då, ifall det är någon som vill veta hur det utveckar sig där inne :)

Mår bra! Inget illamående, så jag hoppas att jag slipper! Läste att en tredjedel inte mår illa, så jag kanske är en av dem.

Är däremot sjuukt trött. Ännu tröttare än innan. När jag kommer hem från jobbet äter jag en stor måltid (är fortfarande vrålhungrig mest hela tiden) sen sover jag flera timmar, ungefär tills det är dags att lägga sig igen.

Var på MVC i måndags för hälsosamtal. Kändes lite overkligt när hon sa nånting om att vi väntar bebis. Kan knappt fatta! Fick en bok om graviditeten och lite infomaterial om kontroller och så. Hon tyckte jag skulle njuta av att inte må illa, så det ska jag göra!!!

Önskar er alla en underbar sommar!
Må era önskningar bli uppfyllda.
<3
Anonym
2017-06-22 @ 10:36:06

Snälla fortsätt! Så uppmuntrande och roligt att få följa dig även nu när ni väntar på den nya familjemedlemmen tycker jag!!! Det ger oss som ännu ej lyckats hopp!

Svar: Vad roligt att du känner så!😀❤️
I väntan

Emma
2017-06-22 @ 15:14:07
URL: http://nouw.com/babylonging

Jag håller med ovanstående. Snälla fortsätt blogga, ska bli så spännande att följa er. Kram!

Svar: Hihi, kul att du vill fortsätta följa mig❤️ Stor kram!
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0