Pirrigt!!

GAAAH. Är så förväntansfull inför imorgon!
 
Då är det äntligen dags för vår första insättning! Vår första riktiga chans att bli gravida, känns det som. Första gången då jag kommer att VETA att jag har ett embryo i mig. Så här nära att vara gravid har jag troligtvis aldrig varit förut.
 
Känns pirrigt. Fantastiskt. Överväldigande. Omvälvande.
 
Imorgon kommer jag att se mig själv som gravid.
Och knappt nio månader senare kommer vi stå där med vårt/våra mirakel i vår famn.
 
Ber att det ska bli så, i ditt namn Jesus. Amen.
Fridalisa
2017-02-20 @ 19:39:07

Åh, heja heja lilla embryo! Hoppas verkligen den får stanna hos er 🌷 Vill gärna höra hur insättningen var sen 😊 Jag tar min första spruta ikväll 👍🏻

Fridalisa
2017-02-20 @ 19:39:07

Åh, heja heja lilla embryo! Hoppas verkligen den får stanna hos er 🌷 Vill gärna höra hur insättningen var sen 😊 Jag tar min första spruta ikväll 👍🏻

Svar: Tack! 💜 Jajemän, jag uppdaterar imorgon :) Vad spännande! Är det första ivf:en? Kram
I väntan

Emma
2017-02-20 @ 19:41:24
URL: http://nouw.com/babylonging

Åh, håller alla tummar och tår att det är er tur nu.
Kram!

Svar: Tack fina du! ❤️ Kram!
I väntan

frotillblomma.blogg.se
2017-02-20 @ 20:30:13
URL: http://frotillblomma.blogg.se/

Håller tummarna!!!

frotillblomma.blogg.se
2017-02-20 @ 20:30:15
URL: http://frotillblomma.blogg.se/

Håller tummarna!!!

Svar: Tack! :)
I väntan

Sanna
2017-02-20 @ 21:06:36
URL: http://babydesires.wordpress.com

Maj gad, ÄNTLIGEN! Håll i hatten för nu åker vi! Om 9 månader blir du mamma, jag är helt övertygad om detta!!! Ska tänka på dig hela dagen imorgon, kram!!!

Svar: Tack fina du! ❤️ Hur mår du?
Måste fråga också, gör det ont vid insättningen?
Kraam!
I väntan

Sanna
2017-02-20 @ 22:18:58

Nej, det gjorde inte ont, jag var så kissnödig att det var det enda jag kunde tänka på, haha, kanske att d kändes lite när de satte in katetern men milslångt ifrån hur det kändes med äggplocket;-)
Jag mår fint, legat sjuk över helgen men annars bra! Så spänd inför din DAG imorn, vilken tid ska ni dit?

Svar: Haha just det, kommer ihåg ditt inlägg. Ska försöka att vara måttligt kissnödig, men svårt att tajma det!😜Hoppas du mår bra nu!! När får ni göra ultraljud? :)
Vi har tid 14.00. Pirrigt!!! 😀
I väntan

Malin
2017-02-20 @ 23:01:04
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Lycka till imorn 🙌 Håller tummarna✊

Svar: Tack så mycket! ❤️
I väntan

langtaneftermini
2017-02-20 @ 23:17:33
URL: http://langtaneftermini.blogg.se

Stort lycka till imorgon! 😍 Håller tummarna för er ✊🏼🌺

Svar: Tack så mycket! 😀❤️
I väntan

Maria
2017-02-20 @ 23:40:35

Lycka till 😇 Håller tummarna❤️❤️

Svar: Taack! 😀❤️
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0