Nu kör vi!!!

Mensen kom tidigt i morse! Jippie!!! Ringde till RMC och de ska skriva ut letrozol och otrivelle, som jag kan hämta ut ikväll. Börjar äta letrozol på fredag. Sen blir det ultraljud 13 feb. Ska börja med äl-tester 10 feb och nät jag får utslag blir det FET 6 dagar efteråt, eftersom vi har femdagars i frysen.
 
Wiiie, äntligen är vi igång igen! Nu kör vi!!!
 
Känns extra peppande när Sanna på babydesires fick sitt efterlängtade plus idag! Nu ska vi andra också lyckas!!! 👍🏻😀
Sanna
2017-02-01 @ 10:53:52
URL: http://babydesires.wordpress.com

Wohooo! Nu kör vi!! Ska bli så spännande att följa!! Kramar sönder mina tummar för er!!! KRAM!

Svar: Tack fina du! ❤️ KRAM!
Anonym

Multum (från familjeliv)
2017-02-01 @ 11:00:14

Vad spännande! Stort lycka till, jag hoppas verkligen att det går vägen för er!

Svar: Tack fina du! Hur går det för er? Kram!
Anonym

minresa.wordpress.com
2017-02-01 @ 12:01:53

Men så spännande! Då kanske vi ruvar samtidigt! Vi får hjälpas åt att peppa varann under resans gång!!! 👍🏼

Kram

Svar: Verkligen! Jaa, det gör vi!! Heja oss!💜👍🏻🙏🏻😀
Anonym

Resanviinteplanerat
2017-02-01 @ 17:03:04

Denna dagen är underbar! Bäst på länge! Stor stor kram & lycka till ❤

Svar: Håller med!! 😀👍🏻 Tack detsamma fina du! ❤️ Kraam
Anonym

Anonym
2017-02-01 @ 17:35:13

Gott! Alltid skönt att kunna ha något att räkna mot!😊 heja heja!

Svar: Helt underbart! Tack 👍🏻🙏🏻😀
Anonym

Multum (från familjeliv)
2017-02-03 @ 07:36:50

Vi fick tid hos Linköping strax efter vi pratade och har redan varit där. Väntar på att starta IVF nästa mens. Problemet är att sprutorna är slut hos leverantören, så jag hoppas de hinner komma in igen innan dess! kram!

Svar: Vad roligt att ni har kommit så långt! Håller verkligen tummarna att medicinen hinner komma in så du kan börja vid nästa mens, är det orgalutran som är slut? Kram!
Anonym

Em
2017-02-03 @ 16:02:04
URL: http://vrstridochvgentilldig.blogg.se/

Underbart! Heja heja😊💓

Svar: Yaay <3 :D
Anonym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0