Hoppas på tvillingar :)

I onsdag tog jag alltså ovitrellsprutan, kl 11.00 på förmiddagen, vilket betyder att jag fick ägglossning runt 23.00 på torsdagen.
 
Jag och mannen passade på att mysa till det i torsdags kväll. Ni som har följt bloggen vet att relationen har fått ta en del stryk på den här resan. Men på sistone har vi kommit mycket närmare varandra igen, det känns som att vi är tillbaka till en fungerande, bra relation igen. Just det mest intima har varit den sista pusselbiten som saknats, men jösses, vad den föll på plats i torsdags :D Både jag och mannen var mer än nöjda!
 
Nu hoppas vi att det vill ta sig både naturligt och med vår eskimå på tisdag. Vi tar gärna emot tvillingar :) Vore fantastiskt att få två på en gång efter att ha försökt så länge.
 
Gå om på innerkurvan så att säga ;)
 
Hoppas ni har en bra helg <3
Sanna
2017-02-19 @ 12:10:10
URL: http://babydesires.wordpress.com

Håller tummarna för tisdag och för att det ska bli TVÅ=) Varför inte 2 direkt =) Kram

Svar: Taack fina du!:) Kraam ❤️
I väntan

Resanviinteplanerat
2017-02-19 @ 19:17:13

Håller tummarna för två små mirakel ❤

Svar: Tack fina du ❤️❤️❤️
I väntan

Madde
2017-02-19 @ 19:58:27
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Ja, tänk så fantastiskt det hade varit med tvillingar!! 😃❤️ Håller tummarna för er!

Svar: Hihi eller hur :) :) Tack!! ❤️
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0