Ultraljud v. 14 (13+5)

Idag har vi varit på ultraljud och allt såg bra ut där inne! Så underbart att få se vår lilla bebis ❤️❤️❤️👶🏻
 
Fick med oss tre fina ultraljudsbilder hem. Nu ska jag inte dölja magen längre utan imorgon kommer jag berätta för kollegorna!
 
Efteråt firade vi med att käka god mat på en fin restaurang och sen gick vi till hm och köpte dessa söta babystrumpor.
 
Längtar till nästa ultraljud v. 19-20 då vi får veta könet:)
 
 
 
Sanna
2017-08-14 @ 17:12:08

Hurra!! Underbara nyheter!!🎉🎉🎉🎉🎉

Svar: 😀👍🏻
I väntan

Malin
2017-08-16 @ 15:36:30
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Åh vad härligt👏

Svar: 😀👍🏻
I väntan

Mabs
2017-08-19 @ 17:54:45

Ååå så kul!! Och vilka fina strumpor! Själv är jag i vecka 38, helt sjukt hur fort allt gått. Det känns som det var igår vi skrev till varandra på familjeliv.

Även om jag är SÅ tacksam över min graviditet och verkligen försöker leva i nuet så kan jag inte låta bli att tänka på hur det kommer bli med barn nummer två. Blir det IVF igen eller kommer man vara det där paret som blir så där spontant gravida? Ne nu ska jag inte tänka så. Vi får ta det som det kommer helt enkelt.
Jag tänker på dig och kikar in här då och då, och är så innerligt glad för er skull. Som ni har kämpat! Jag hoppas du vill fortsätta uppdatera oss fram till förlossningen, och om du orkar förstås :) En massa kramar/ Mabs

Svar: Åh wow, snart dags för er, spännande!! :) vet ni könet?Ja, sjukt vad tiden går fort! Så roligt att vi båda lyckades!
Kul att du vill fortsätta följa:) Stor kram till dig!!
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0