Framsteg...

Inför helgen satte vi oss ner och planerade upp dag för dag vad vi skulle göra och OJ vad mycket bättre vi har haft det! Nyckeln för oss är att kommunicera.
 
Jag sa också att jag inte orkar känna några krav på sex just nu utan att vi istället kan fokusera på att umgås och lära känna varandra igen, typ börja om från början och dejta igen. Inga bråk har det blivit och jag har till och med velat ha lite närhet. Vi har också börjat prenumerera på dejtboxen.se och det ska bli jättekul att få ha en mysig dejt varje månad, som redan är planerad och färdigpaketerad. Verkar vara jättebra grejer. Fick se en annons om det på facebook igår och både jag och mannen tyckte att det känns som välinvesterade pengar i vårt äktenskap :)
 
För övrigt har jag tränat för första gången på väldigt läge. Var på ett danspass och det kändes kul, jag kommer nog fortsätta med det, i alla fall fram tills jag blir gravid (och med uppehåll kring FET).
 
Jag har haft mensvärk de senaste dagarna, så får se om mensen kommer snart. På ett sätt önskar jag att den kunde komma lite senare nu pga det nya jobbet, men samtidigt vill man ju komma igång så snart som möjligt. Hoppas bara den inte kommer imorgon, för det skulle verkligen inte vara passande att behöva ringa RMC då. Kommer nämligen träffa alla nya kollegor, vi ska åka till en annan stad och jag kommer inte ha något naturligt tillfälle att vara ensam. Kommer att åka i en bil en stor del av dagen.
 
Jaja, allt får lösa sig! Snart ska jag och min man åka och spa:a.
 
Ha en fin söndag <3
Sanna
2017-01-29 @ 16:49:25
URL: http://babydesires.wordpress.com

Heja er!

Svar: 👍🏻😀
Anonym

frotillblomma.blogg.se
2017-01-29 @ 20:03:31
URL: http://frotillblomma.blogg.se/

Skönt med en bra helg!!

Svar: 👍🏻😀
Anonym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0