Fortfarande blankt...

Ägglossningen verkar inte vilja komma denna månad. Är på CD 22 och hittills har testen varit helt blanka så jag orkar inte fortsätta testa. Har inga ägglossningsflytningar heller...
 
Får helt enkelt inse att det inte verkar bli någon ägglossning denna månad. Jag hoppas dock att mensen vill komma som den ska ändå. Vet ni om man kan ringa kliniken och be om medicin för att sätta igång mensen annars? Eller måste man vänta på att den ska komma naturligt när man ska göra (stimulerad) FET?
 
Ikväll ska vi träffa ett par som är gravida med sitt andra barn. Min vän hörde av sig igår och hon var verkligen fin och omtänksam och jag tänkte, skit samma om hon är gravid, jag vill träffa dem ändå. Måste försöka rycka upp mig nu. Deppar ju ihjäl mig om jag bara sitter hemma i soffan och tittar på serier.
Ett steg framåt? ;)
 
Trevlig söndag önskar jag er!
Resanviinteplanerat
2017-01-16 @ 19:30:16

Jag har fått provera vid tre tillfällen för att få igång en blödning inför våra försök! Så jag tror du kan ringa kliniken och be om det inför ert försök :)!
Håller tummarna för er och skickar massor av styrkande kramar

Svar: Tack, du ger mig hopp! :) Massa kramar tillbaka!
Anonym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0