Otålig

Jag önskar att de kommande två veckorna kunde springa förbi så att vi kommer fram till dagen för vårt FET. Ser så fram emot att bli ruvare och pupo (pregnant until prover otherwise)!
 
Känner mig förväntansfull och positiv, men också pirrig och nervös... Tänk om jag är gravid om någon vecka? Det känns för overkligt för att vara sant. Betyder det att det inte kan bli sant? 
 
Men det här lär ju vara vår bästa chans hittills att bli gravida. Vi har aldrig varit så nära en graviditet som nu. Men så klart finns oron där också. Blir galen på dessa känslor, upp och ner. Har svårt att fokusera på något annat nu. Vill bara åka till Linköping NU och få tillbaka embryot!!!
 
Sen vill jag testa positivt nån vecka senare. Få det där efterlängtade plusset. Det vore bättre än att vinna tio miljoner på triss. Tyvärr känns det lika overkligt också.
 
Men vi tror på mirakler!
MinStörstaLängtan
2017-02-06 @ 21:43:35
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Instämmer helt! Vi spolar fram tiden 2 veckor. Ni får göra ert FET och vi får dra igång en ny behandling. High five på den! Kram

Svar: Yes, high five på den!;) Kram
I väntan

Sanna
2017-02-07 @ 11:11:33

Woop woop, nu är det nära!! Heja att tiden ska gå fort!

Svar: Yaaay :D Längtar såå!!
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0