Glad och positiv

Mitt nya jobb har verkligen gjort att jag knappt hinner tänka på barnlösheten och ivf-karusellen. Det känns så kul att ha fått "livet" tillbaka.

Jag känner mig som mig själv! Jag orkar träffa människor igen. Till och med gravida och småbarnsföräldrar!
 
Nu ska vi själva bli gravida och småbarnsföräldrar snart. Och ni med där ute som kämpar <3 Eller hur!?!?! :D
 
På fredag börjar jag med äl-test och på måndag blir det ultraljud. Sen borde det bli FET veckan därpå :D Yaay!!
 
En annan rolig grej är ju att mitt sgi kommer gå upp kraftigt nu, känns också kul inför en mammaledighet. Känns som att bitarna faller på plats.
 
Tack Gud!
Malin
2017-02-08 @ 18:35:21

Kul! Jag ska också börja med stickorna på fre och ul på måndag✌️️ Var på ett ul igår men blåsorna var fortfarande små:)

Svar: Vad spännande att vi typ är i samma fas :D Håll mig gärna uppdaterad hur det går för dig/er!
I väntan

frotillblomma.blogg.se
2017-02-08 @ 19:10:48
URL: http://frotillblomma.blogg.se/

Åh så skönt att du mår bra!! Även om forskningen visar att stress inte påverkar så gör det ju iaf att man håller i längden! Kämpa på!

Svar: Ja, underbart. Man får hålla kvar i den här känslan så länge det går. Tack, du med <3
I väntan

Sanna
2017-02-09 @ 09:35:44

Vad härligt det later, det är som att en pusselbit av sig själv som man tappat äntligen sitter på plats när man mår sådär! KRAM!

Svar: Eller hur! KRAM <3
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0