Inget omslag ännu

Läkaren på min klinik i min stad trodde på omslag igår, fredag. Men jag trodde mer på idag, lördag. Ingen av oss fick rätt! Än är cirkeln tom och idag är det dag 15.
 
Hoppas hoppas verkligen att jag får omslag imorgon! Annars blir jag orolig att jag inte kommer få omslag och dessutom blir det insättning på röd dag och omslag kommer på måndag eller tisdag, och det vet jag inte hur de löser i Linköping!
 
Det enda positiva med att jag inte fått omslag igår eller idag är att jag kan jobba som vanligt hela veckan och även vara med på en medarbetardag på fredag :)
 
Men kom igen nu kroppen, nu kör vi omslag imorgon så att det blir insättning nästa lördag :) Så får jag vara ledig söndag och måndag på det. (Valborg-första maj). Vore greeaat!
 
Det som pekar mot det är att strecket var mycket starkare idag än tidigare dagar. Däremot har jag inte sett några äl-flytningar, men precis som senast fick jag svamp igen innan äl! Är det inte typiskt? Kan man få det av letrozol tro?

Kram på er <3
Kristina
2017-04-22 @ 10:55:09

Hejaheja ägglossningen. Jag har precis fått tillbaka en blastis. Jag hade tur att det blev insättning under påsklovet då många på jobbet var lediga och jag kunde arbeta hemma och åka iväg mitt på dagen för insättning utan några problem. Nu väntar 2 veckors långsam väntan. Håller mina tummar att du får omslag imorgon så du också blir en ruvare snart. Kram Kristina

Svar: Vad härligt att du är ruvare! Håller tummarna!! 💜 idag fick jag omslag så det blir återföring på lördag, Wiie:) Kram
I väntan

Sanna
2017-04-22 @ 13:54:41

Kom igen nu, ägglossning, visa dig!!=)=)

Svar: Idag kom omslaget! :)💜
I väntan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0