God Jul allihopa!

 
En riktigt God Jul önskar jag er alla kämpar där ute. Ber att 2017 ska få bli vårt år!
 
Blir skönt att få lägga detta året bakom sig, det har varit riktigt tufft.
Julen är en känslig högtid där man verkligen blir påmind om vad som fattas en. Alla lägger ut fina familjebilder på facebook/instagram och önskar God Jul, från familjen fertila som får barn bara de tittar på varandra. Vi lägger ut en bild med vår hund, det är den enda bebis vi har...
 
Istället för vårt efterlängtade plus ligger jag här med världens mensvärk och får byta binda stup i kvarten pga blodet som forsar. Känner mig ledsen över att det inte blev något ET och orkar verkligen inte se eller höra om allas familjelycka.
 
Men julen är också hoppets högtid, och nu hoppas jag och ber att detta blir sista julen som barnlösa...
 
God Jul till alla er som kämpar!
Sanna
2016-12-24 @ 21:00:45

Många julkramar till dig!❤️

Svar: Detsamma till dig! ❤️🎄🎁🌟
Anonym

Anonym
2016-12-24 @ 22:37:12

Förstår din känsla. Testade negativt för knappt en vecka sen efter äggdonationbehandling. Firar vår 5 jul som barnlösa... Ta hand om er.

Svar: Åh, ta hand om er också <3 Stor kram!
Anonym

Anonym
2016-12-25 @ 18:03:33

God jul! Må 2017 bli ett bättre år. Vi har äntligen fått besked att vi troligvis får starta ivf i januari eller februari :) Äntligen är det vår tur.

Svar: Åh, vad skönt att ni har fått besked om ivf, håller tummarna för er! :) 2017 är vårt år!!! 👍🏻
Anonym

minstorstalangtan.blogg.se
2016-12-25 @ 23:52:09
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Känner igen mig så i dina ord! Önskar ett stort lycka till med er behandling. Vi ska påbörja ivf nr 2 när min nästa mens kommer. Första försöket lyckades men slutade i för tidig förlossning. Följ gärna min resa på minstorstalangtan.blogg.se Jag kommer absolut följa er resa! Både vi och ni ska klara detta. Styrkekram

Svar: Åh, jag grät när jag läste din blogg, jag beklagar verkligen! Ja, vi ska klara detta! 2017 blir vårat år! Ska följa din blogg. Styrkekramar till dig💜
Anonym

Resanviinteplanerat
2016-12-28 @ 00:17:51

Stor kram! 2017 ska bli vårt år <3

Svar: Absolut! <3 KRAM!
Anonym




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ivantan.blogg.se

Jag och min man har försökt att bli gravida i över två års tid och längtan är stor och väntan olidlig. Här på bloggen kommer jag att skriva av mig om saker som berör barnlängtan och ivf, känslor som pendlar mellan hopp och förtvivlan och den ibland krokiga vägen fram till det efterlängtade plusset. Juni 2017 - äntligen har vi plussat! (Vi lyckades på vår andra IVF-omgång.) I februari 2018 föddes vår älskade efterlängtade dotter! 2022: Nu håller vi på med syskonförsök. Vi hade sex blastocyster kvar i frysen efter IVF-omgången då vår dotter kom till. FET 1 och 2 resulterade i minus. FET 3 blev plus och lyckan fullkomlig. Vid VUL i v. 8+2 konstaterades ofostrig graviditet/MA. Så resan med syskonförsöken förtsätter, tyvärr ...

RSS 2.0